Search This Blog

Monday, December 27

what a shitt day!! :D

hahahaaa...sepatutnya post semalam but aku terlalau penat nak type..XD
sebab 2 hari berturut-turut keluar..
Ahad pergi wedding..be a official photographer to my nephew dekat Sungai Buloh,,
sungguh excited tidak terkata..=D
bangun seawal pukul 6.30 then siap2 terus gerak pergi Klang ambil cousin di Klang..
baik kan aku??ngahngahngah..ajak pun sebab senang nak cari tempat dan buat teman..=)
on the way gerak makan di Shah Alam something happened!!bahahahhaaaa....
i can't believe my phone can fly like a bird!!hahahhaaa...
rupa2 phone aku melayang!!wieee,, seronak beronok-ronok..
aku letak phone dekat atas bumbung kereta...ngah ngah ngah...berkecai phone aku..
but its still berfungsi okee..=P even ap set!!
anyway thnx to Zarif Imran n my brother Amirul Azaim...=)
then dalam pukul 9.30 a.m. baru lah gerak pergi Ampang ambil si K.E pulak..
sumpah jauh gile perjalanan aku Ahad lepas.. 

nie antara gambar2 yang di ambil..





but sumpah enjoy giler babeybeh even penat tak terkata..
then dalam pukul 4 lebih balik lah kami kerumah masing2 hantar K.E balik rumah..
then lepak KLCC jap..then balik Klang hantar si Zarif Imran..
samoi dalam pukul 7.30..solat then lepak2 jap..sedar2 da pukul 8.30 bola da start game..
rugi la pulak kan tak tengok..hahhaa...tak sangga Malaysia menang 3-0 dengan Indonesia..
well done Malaysia..keep it up!!enjoy tengok game Ahad lepas..
Aunty Gie asked us to sleep kat rumah dia..sebab dia takut aku tak boleh bawak kereta..
I'm okee driving until late night..but not in raining day..anyway thnx Aunty Gie..

ISNIN-27 Dis..

bangun awal pagi..pukul 7.30 giler lah!!hahhaaa...sumpah mengantok gile..then terpaksa la tahan,,
then Aunty Gie pun gerak pergi keje..hahhaaa...
plus Zahid Zahari nak pergi Kuala Lumpur Pavilion...
apa lagi enjoy la sekali...hahhaa...pergi pun dapat beli baju..okee la tuh dari tak beli apa-apa..



agak besar siket la...
but okee la boleh cover perut after makan..


 my brother..


nak pose tak leyh bla..=)
my cousin..


 adik beradik..
=)
actually semalam keluar dengan cousin and my brother pergi Pavilion..
happy giler okee...ngangangah...
nnty kalau ade masa kita hangout lagi okee..
anyway thnx teman n lepak n keluar pergi Pavilion yg sesat barat!!
hahaaa....in memories..